۰۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۱۵۲۸
انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۱

سقوط نوکیا به رتبه هفتم جدول فروش تلفن هوشمند دنیا

نارنجی: شرکت نوکیا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ به رتبه هفتم جدول رتبه بندی فروشندگان برتر اسمارت فون دنیا سقوط کرد. این در حالی است که سامسونگ و اپل همچنان یکه تاز بازار اسمارت فون دنیا بوده و در بالای این جدول ایستاده اند. در گزارش روز چهارشنبه موسسه گارتنر آمده است که نوکیا با فروش 7.2 میلیون دستگاه، یعنی سهم 4.3 درصدی از بازار 169.2 میلیونی فروش اسمارت فون دنیا در فصل سوم ۲۰۱۲، از جایگاه سوم در سه ماهه آوریل تا ژوئن به مکان هفتم سقوط کرده است. البته این شرکت هنوز عنوان دومین فروشنده برتر تلفن همراه دنیا را در اختیار دارد.

از دیگر نکات جالب این گزارش، میزان فروش هر یک از سیستم های عامل است. اندروید با سهم 72.4 درصدی یکه تاز بازار تلفن های هوشمند دنیا است و iOS با سهم 13.9 درصدی جایگاه دوم را از آن خود کرده است.




ارسال به دوستان
زیباترین شهرهای جهان برای علاقه‌مندان به معماری (+عکس) آیفون ۱۶ پرو مکس در جایگاه چهارم دوربین‌های DXOMARK قرار گرفت؛ پایین‌تر از پیورا ۷۰ اولترا و پیکسل ۹ پرو XL (+عکس) بیوگرافی الهه رضایی مجری محبوب برنامه کودک در دهه ۶۰ (+عکس) این شهرهای ایران بالاتر از ابرها قرار گرفته اند / سفر به اقیانوس ابرها (+عکس) ۲۰ چای محبوب در سرتاسر دنیا؛ شیرین‌ترین چای جهان کدام است؟ تمدن‌های باستانی چگونه «خنک» می‌شدند؟(+عکس) مراسم احترام به خدا در هند برگزار شد! (+عکس) آیفون ۱۶ پرو چه تفاوت‌هایی با آیفون ۱۴ پرو دارد؟ باستان‌شناسان یادداشت ۲۰۰ ساله یک «باستان‌شناس» را کشف کردند! (+عکس) بازی عجیب سابوتئو؛ ترکیبی از فوتبال، شطرنج و اسنوکر (+عکس) معماری استثنایی یک ویلای «نیمه‌مرئی» در شیب کوهستان (+عکس) قهرمانان ملی در زمان هخامنشیان (+عکس) علت عصبانیت بی دلیل چیست و چگونه پرخاشگری را تشخیص دهیم؟ نکات طلایی درباره زندگی که اغلب خیلی دیر متوجه آنها می شویم پیش از اختراع صابون، مردم چگونه خود را تمیز می‌کردند؟