۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۲۲۰۰
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۱

دانلود اسکرین سیور زیبای طبیعت

از جدیدترین اسکرین سیورها با موضوع طبیعت Wonderful Lake Mountain نام دارد. محافظ صفحه  نمایشی زیبا و با کیفیت بسیار مناسب به همراه موزیک دلنشین و هماهنگی که اجرا می شود می تواند گزینه ی خوبی برای محافظت از پیکسل های صفحه نمایش کاربران باشد. افکت های بسیار جالب و هیجان انگیز صوتی و تصویری به وضوح در این اسکرین سیور به چشم می خورد ؛ با حجم نسبتا مناسبی که دارد و با این کیفیت بالای تصاویر می تواند کاربران زیادی را از دانلودش راضی نگه دارد.

سازگاری با تقریبا تمامی ویندوز ها از ویندوز ۹۸ گرفته تا ویندوز ۷ هم برای کاربرانی که از نسل های مختلف این سیستم عامل استفاده می کنند می تواند دلیل قانع کننده ای برای نصب و استفاده از این اسکرین سیور باشد. پس پیشنهاد می کنیم شما هم یکی از کسانی باشید که Wonderful Lake Mountain را دانلود کرده و به عنوان اسکرین سیور از آن بهره می برید.

برای دانلود کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر