۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد ۲۴۳۰۸۲

چک: اخراج دي متئو ناراحت کننده بود

پتر چک در گفتگو با ديلي ميل گفت:" جدايي دي متئو ناراحت کننده بود. اما متاسفانه اين جزئي از زندگي فوتبالي است.او به خاطر دستاوردهايي که به عنوان بازيکن و مربي در چلسي داشت، هميشه بخش مهمي از تاريخ باشگاه خواهد بود."
ورزش 3 - پتر چک، دروازه بان چلسي، اعلام کرد که از اخراج روبرتو دي متئو از چلسي ناراحت شده اما چنين تصميماتي را جزئي از زندگي فوتبالي دانست.
  
بعد از شکست 3-0 هفته گذشته چلسي مقابل يوونتوس که شانس آبي ها براي صعود به دور بعد چمپيونزليگ را به شدت کاهش داد، دي متئو اخراج شد و بنيتس جاي او را گرفت.

چک در گفتگو با ديلي ميل گفت:" جدايي دي متئو ناراحت کننده بود. اما متاسفانه اين جزئي از زندگي فوتبالي است.او به خاطر دستاوردهايي که به عنوان بازيکن و مربي در چلسي داشت، هميشه بخش مهمي از تاريخ باشگاه خواهد بود."

چک همچنين در مورد صحبت هايش در رختکن چلسي بعد از شکست هفته گذشته مقابل وست بروم گفت:" اين صحبت هايي بود که من بايد با تيم انجام مي دادم؛ در مورد اينکه ما چه تيمي هستيم و مي خواهيم چه چيزي به دست بياوريم و اينکه اگر بخواهيم به اهداف مان برسيم، بايد پيشرفت کنيم.

همه ما، بازيکنان، کادر فني و مربيان، هم نظر بوديم. همه ما در اين شرايط مسئول هستيم و بايد به آن پايان دهيم. متاسفانه هميشه بيشترين فشار روي سرمربي است."





برچسب ها: پتر چک ، دی متئو ، چلسی
ارسال به دوستان