۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۳۳۲۲
انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۱

درگیری موافقان و مخالفان قانون اساسی در اسکندریه مصر

موافقان و مخالفان متمم قانون اساسی مصر روز سه شنبه در اسکندریه یا یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، درگیریهای امروز در اسکندریه در حالی اتفاق افتاده است که تاکنون در جریان درگیریهای روزهای اخیر مصر که بر سر فرمان رئیس جمهور این کشور در خصوص قانون اساسی رخ داد ،شمار زیادی از مردم زخمی شده اند.

بر اساس گزارشهای موجود، در جریان درگیری معترضان و نیروهای پلیس در مصر در چند روز اخیر دست کم 2 تن کشته شدند.

هزاران مصری روز سه شنبه با حضور در میدان التحریر قاهره پایتخت این کشور خواستار لغو تصمیم رئیس جمهور این کشور شدند.

نیروهای امنیتی از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در مناطق مختلف قاهره استفاده کردند.

بر اساس گزارشها در ادامه اعتراضات به تصمیمات و فرمان اخیر محمد مرسی مبنی بر افزایش اختیاراتش، دهها هزار تن از مردم مصر امروز در میدان التحریر قاهره تجمع کردند.

از تلفات احتمالی درگیریهای مصر در روز سه شنبه خبری منتشر نشده است.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان