۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۴۴۴۱
انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۱

جدیدترین نشست فیلم «من مادر هستم» همراه با درگیری‌های لفظی و فیزیکی

هم‌چنین در بخش میانی این مناظره درگیری‌های لفظی شدیدی بین امیر قادری منتقد که اجرای جلسه را برعهده داشت با یکی از مخالفان در جلسه رخ داد که برای لحظاتی این نشست را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

نشست فیلم‌ سینمایی «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی که این روزها نمایش آن با برخی مخالف‌خوانی‌ها همراه شده است در فرهنگسرای «رسانه» به حاشیه کشیده شد.

به گزارش ایسنا، نشست 14 آذر ماه اتاق رسانه که موضوع جلسه حاشیه‌های جدیدترین ساخته‌ی فریدون جیرانی بود با حاشیه‌های فراوانی همراه شد.

حاضران در نشست در برخی موارد شاهد درگیری‌های شدید لفظی بین برخی از موافقان و مخالفان فیلم بودند و درگیری‌ها به حدی بود که گاها تا آستانه‌ی درگیری‌های فیزیکی نیز پیش رفت.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سلمان علیزاده به عنوان مخالفان اکران فیلم «من مادر هستم» با بیان این‌که این فیلم اشاعه‌دهنده‌ی فحشا است، تصریح کرد: مخاطب اصلی تقابل ما فریدون جیرانی نیست بلکه کسانی هستند که اجازه‌ی نمایش چنین فیلم‌هایی را می‌دهند.

وی پس از ایراد سخنانی بلافاصله جلسه را ترک نمود که این امر با واکنش شدید مسعود فراستی منتقد مواجه شد.

هم‌چنین در بخش میانی این مناظره درگیری‌های لفظی شدیدی بین امیر قادری منتقد که اجرای جلسه را برعهده داشت با یکی از مخالفان در جلسه رخ داد که برای لحظاتی این نشست را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

اواخر این برنامه نیز درگیری‌های لفظی بین مسعود فراستی به عنوان موافق فیلم و سید حسین علوی به عنوان مخالف فیلم رخ داد.

مسعود فراستی،محمد تقی فهیم،غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما و امیر قادری منتقد و مجری جلسه از حاضران این نشست بودند.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان