۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۴۸۳۳
انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۱

خراسان جنوبی ۲۵۰ بار لرزید

آخوندی از جمع‌آوری لاشه‌های دام‌های تلف شده خبر داد و تاکید کرد: دامپزشکی همچنان مشغول معدوم‌سازی لاشه‌های دام و گندزدایی در منطقه زلزله‌زده زهان است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در کمتر از ۴۰ ساعت بخش‌های مختلف استان به ویژه منطقه‌ زلزله‌زده زهان لرزید.

به گزارش فارس، محمد علی آخوندی در بازدید از مناطق زلزله‌زده زهان اظهار داشت: تامین بهداشت محل اسکان زلزله‌زدگان در چادرها توسط واحد بهداشت استان در دست اقدام است.

وی بر مرمت و بازسازی زیرساخت‌های منطقه زلزله‌زده زهان تاکید کرد و افزود: بازسازی فوری حسینه‌ها و مساجد مناطق زلزله‌زده زهان، زیرکوه، بیرجند، درمیان و قائن توسط اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی با هماهنگی فرمانداران نسبت به کمک مالی به زلزله‌زدگان اقدام می‌کنند، گفت: کمیته امداد و بهزیستی موظفند واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش خود را بازسازی کنند.

آخوندی از جمع‌آوری لاشه‌های دام‌های تلف شده خبر داد و تاکید کرد: دامپزشکی همچنان مشغول معدوم‌سازی لاشه‌های دام و گندزدایی در منطقه زلزله‌زده زهان است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۰۰ لاشه دام از زیر آوار خارج شده و پیش‌بینی می‌شود ۸۰۰ دام دیگر زیر آوار باشند.

آخوندی از افزایش ذخیره‌سازی سوخت در مناطق‌ زلزله‌زده خبر داد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس برای تحصیل دانش‌آموزان زلزله‌زده که مدارس آنان نامقاوم شده ، کانکس لازم حمل می‌شود.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان