۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۵۴۲۵
انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۱

مشارکت ارتش مصر در تامین امنیت همه‌پرسی به درخواست کمیته عالی انتخابات

«یاسر علی» اظهار داشت که مشارکت وزارت دفاع و نیروهای مسلح در تامین امنیت همه‌پرسی قانون اساسی بنا به درخواست کمیته عالی انتخابات صورت می‌گیرد که مشارکت ارتش با پلیس برای تامین امنیت همه‌پرسی قانون اساسی را آنگونه که در انتخابات گذشته انجام شد، درخواست کرده است.
سخنگوی رسمی نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که وزارت دفاع و نیروهای مسلح در تامین امنیت همه‌پرسی قانون اساسی شرکت می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «یاسر علی» اظهار داشت که مشارکت وزارت دفاع و نیروهای مسلح در تامین امنیت همه‌پرسی قانون اساسی بنا به درخواست کمیته عالی انتخابات صورت می‌گیرد که مشارکت ارتش با پلیس برای تامین امنیت همه‌پرسی قانون اساسی را آنگونه که در انتخابات گذشته انجام شد، درخواست کرده است.

یاسر علی طی سخنانی در کنفرانس خبری که عصر امروز در کاخ الاتحادیه برگزار شد، گفت که قانونی در رابطه با اعطای مجوز تامین امنیت همه‌پرسی قانون اساسی به نیروهای مسلح، وضع و به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

وی اظهار داشت که نیروهای مسلح نسبت به خروج مصر از بحران کنونی و ایجاد ثبات در کشور حریص هستند و بر بازگشت به ایفای نقش اصلی نیروهای مسلح برای تامین امنیت مرزها به محض پایان یافتن برگزاری همه‌پرسی تاکید دارند.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی