۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۶۱۹۳
انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۱

بیش از 25 امضاء پای استیضاح حاج بابایی

نماینده رشت تصریح کرد: ضعیف کردن معاونت پرورشی در وزارت آموزش و پرورش، ضعیف کردن مدارس غیردولتی و توقیت مدارس هیات امنایی و ... را از دیگر محورهای استیضاح حاج بابایی است.

یکی از طراحان استیضاح وزیر آموزش و پرورش از ارائه طرح استیضاح حاج بابایی در جلسه امروز مجلس خبرداد و اعلام کرد که بیش از 25 نماینده مجلس استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضاء کرده اند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با مهر، عمده ترین محور استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مربوط به حوادث اخیری که در مدارس، برای دانش آموزان و فرهنگیان افتاده است، عنوان کرد.

وی گفت: آتش‌سوزی مدرسه‌ای در پیرانشهر و فوت یک دانش آموز و سوختگی 28 دانش آموز دیگر، تصادف مینی بوس حامل معلمان و فرهنگیان در جاده لردگان و کشته شدن 2 نفر، واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان بروجنی و کشته شدن حدود 28 دانش آموز در سال گذشته، وضعیت نامعلوم استخدام معلمان حق‌التدریسی، اجرای عجولانه طرح 3-3-6، نابسامانی‌های موجود در آموزش وپرورش، کمبود معلم دوره ابتدایی و مازاد آنان در مقطع راهنمایی از مهمترین دلایل این استیضاح است.

کوچکی نژاد افزود: تغییر ساختار آموزشی در محیط های آموزشی، ورود نیروی انسانی بدون ضوابط به آموزش و پرورش و درنظر گرفتن رابطه در این زمینه را از دیگر محورهای استیضاح خواند.

نماینده رشت تصریح کرد: ضعیف کردن معاونت پرورشی در وزارت آموزش و پرورش، ضعیف کردن مدارس غیردولتی و توقیت مدارس هیات امنایی و ... را از دیگر محورهای استیضاح حاج بابایی دانست.

وی خود و موسی الرضا ثروتی، نماینده بجنورد را به عنوان طراحان اصلی استیضاح حاج بابایی معرفی کرد.

به گزارش مهر، اسامی برخی دیگر از امضاء کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

محمود نگهبان سلامی، نماینده خواف و رشتخوار، مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود،عبدالوحید فیاضی، نماینده نور و محمودآباد، عبد الکریم حسین زاده، نماینده نقده و اشنویه، رسول خضری، نماینده سردشت و پیرانشهر .
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)