۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۶۵۷۵
انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۱
در سومین سالروز تولد

دوستداران بازی پرندگان خشمگین غافلگیر شدند

این پرنده تازه وارد می تواند حباب درست کند و خوک‌ها را که گمان می‌کنند این حباب ها، تخم مرغ است، گول بزند!
شماران سیستم - بازی پرندگان خشمگین جذاب‌تر می‌شود.

شرکت راویو (Rovio) عرضه‌کننده بازی پرندگان خشمگین (Angry Birds)، سه ساله شدن این پرندگان دوست‌داشتنی ولی خشمگین را با افزودن چند قابلیت جدید به بازی جشن گرفته است.

۳۰ مرحله جدید به بازی اضافه شده است که ۱۵ مرحله به Birdday Party و ۱۵ مرحله به Bad Piggies اختصاص یافته است.

از دیگر به‌روزرسانی‌ها می‌توان به پشتیبانی بازی از آیفون ۵ روی سیستم عامل آی‌اواس و نیز افزوده شدن کاراکتر جدیدی به نام پرنده صورتی (Pink Bird) به بازی اشاره کرد.

این پرنده تازه وارد می تواند حباب درست کند و خوک‌ها را که گمان می‌کنند این حباب ها، تخم مرغ است، گول بزند!

پرتاب کیک‌های خوشمزه نیز قابلیت دیگری است که به این بازی فوق‌العاده و جذاب افزوده شده است.


ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر