۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۴۸۶۰۸
انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۱

تمام سرویس های رایگان اینترنتی، دارای هزینه است

نکته قابل توجه زمانی است که هنگام از بین بردن عضویت خود در این سایت ها باید صفحات گوناگونی را طی کنید که خود در بردارنده ی زمان زیاد به همراه مطالعه آگهی های تبلیغاتی متعدد است.
عضویت رایگان در سایت های اینترنتی در بردارنده هزینه های مخفی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روزانه میلیون ها کاربر اینترنت در هنگام جستجوی مطالب مورد نیاز خود با صدها سایت تبلیغاتی مواجه می شوند که در نظر اول ظاهراً تنها یک وب سایت معمولی به شمار می آیند که برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود، در داخل سایت ابتدا باید عضو شوید.

عضویت در داخل این سایت ها تنها با زدن دو کلیک ساده شروع می شود که این عضویت ها ارسال ایمیل های تبلیغاتی را به همراه دارد، شاید این ایمیل ها برای شما ظاهراً هیچ هزینه ای در بر ندارد اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که مطالعه و پاک کردن این ایمیل ها زمان زیادی را برای شما دربردارد که این زمان همان هزینه پنهانی است که برای شما اعمال می شود.

نکته قابل توجه زمانی است که هنگام از بین بردن عضویت خود در این سایت ها باید صفحات گوناگونی را طی کنید که خود در بردارنده ی زمان زیاد به همراه مطالعه آگهی های تبلیغاتی متعدد است.

کاربران باید در نظر داشته باشند به هیچ عنوان نباید فریب این سایت ها را بخورند و در صورت امکان از عضویت در سایت ها پرهیز کنند.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)