۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۴۸۷۳۹
انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۱

اعدام 3 متجاوز به عنف و یک قاچاقچی در یزد

در پرونده تجاوز به عنف چاهک خاتم، دو نفر به نام‌های ع - ب و ر - د در تاریخ اول تیرماه سال جاری در مسیر چاهک به استهبان فارس، خودروی خانمی را متوقف کرده و اقدام به آدم‌ربایی و سپس تجاوز به وی می‌کنند.

سه متجاوز به عنف و یک قاچاقچی موادمخدر در زندان مرکزی یزد به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مهر، از این چهار نفر دو نفر به دلیل تجاوز به عنف در منطقه چاهک شهرستان خاتم، یک نفر به دلیل تجاوز به عنف با عنوان مامور قلابی شرکت گاز و یک نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر مجازات شدند.

در پرونده تجاوز به عنف چاهک خاتم، دو نفر به نام‌های ع - ب و ر - د در تاریخ اول تیرماه سال جاری در مسیر چاهک به استهبان فارس، خودروی خانمی را متوقف کرده و اقدام به آدم‌ربایی و سپس تجاوز به وی می‌کنند.

با همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، این دو نفر ظرف مدت کوتاهی دستگیر شدند و در عرض یک ماه حکم قانونی اعدام در ملأ عام برای این دو متهم در دادگاه کیفری استان یزد صادر شده که با پیگیری مجدانه دادگستری کل استان یزد پس از طی مراحل قانونی و تایید حکم در دیوان عالی کشور و تنفیذ این حکم با وجود اینکه دستگاه قضایی برای بازدارندگی، اصرار بر اجرای حکم در ملأ عام داشت، سایر مسئولان ذی ‌ربط در مورد موضوع همکاری لازم را نداشتند و به همین دلیل متهمان در زندان مرکزی یزد به دار مجازات آویخته شدند.

در مورد دیگری نیز فردی به نام ن - ب در سال 1389 با عنوان مامور گاز وارد منزل مسکونی شخصی شده و به خانم این خانه تجاوز می‌کند که این فرد نیز پس از شناسایی در دادگاه کیفری استان مورد محاکمه قرار گرفته و حکم اعدام وی در دادگاه کیفری استان صادر و پس از تایید توسط دیوان عالی کشور و تنفیذ حکم به اجرا درآمد.

فرد چهارم نیز به نام م - ع - الف به دلیل حمل و نگهداری 980 گرم هروئین و 38 کیلو و 750 گرم تریاک در دادگاه انقلاب اسلامی مهریز به اعدام محکوم شد و این حکم از سوی دادستان کل کشور تایید و تنفیذ شد و تقاضای تخفیف مجازات وی دوباره در جلسه کمیسیون ع فو قوه قضائیه رد شده بود که به همراه سه متهم متجاوز به عنف اعدام شدند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان