۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۸۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۴۸۹۹۴
انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۱

ورود کشتی گردشگران اروپایی به بندر عباس (+عکس)

کشتی کروز بزرگترین کشتی مسافری است که وارد بنادر مسافری ایران شده است.
یک فروند کشتی توریستی کروز با بیش از 300 گردشگر با تابعیت کشورهای آلمان و اتریش به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون امور بندری و دریایی اداره بندر باهنر گفت: کشتی بزرگ کروز آستور با 330 گردشگر و 246 پرسنل ساعت 7 صبح امروز وارد بندر شهید باهنر شد.



ˈقاسم عسگری نصبˈ افزود: این کشتی از ابوظبی امارات وارد شد و ساعت 20 امشب بندر باهنر را به مقصد کشور عمان ترک می کند.

وی گفت: گردشگرانی از کشورهای اروپایی به مدت یک روز از بندرعباس و جزیره قشم دیدن می کنند.

مسافران کشتی مسافربری کروز آستور سفر خود را 40 روز پیش از کشور نروژ آغاز کردند و پس از عبور کشورهای اروپایی ، شمال افریقا ، امریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس به ایران رسیده اند.



کشتی کروز بزرگترین کشتی مسافری است که وارد بنادر مسافری ایران شده است.

بر اساس این گزارش، مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در استقبال از این کشتی اروپایی، هدایایی به کاپیتان و خدمه کشتی کروز اهدا کرده و عید کریسمس را به آنان تبریک گفتند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
1
31
لطفا جاذبه های گردشگری بندرعباس و سایر بنادر جنوب را بیشتر معرفی کنید تا ما هم استفاده کنیم. با تشکر.
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!