۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۴۹۶۱۲

برزگر: فحاشی، ادبیات کشتی نیست

مدیر تیم کشتی آزاد داماش صدرای بابل داوری‌های لیگ برتر کشتی آزاد را بسیار ضعیف دانست.
ایسنا - منصور برزگ اظهار کرد: داوری‌های امسال زیاد خوب نبود و نمی‌دانم اصلا برای داوران کلاس می‌گذراند یا نه! مثلا وقتی کشتی‌گیران انگشت هم را می‌گیرند داور باید سریع روی دستشان بزند، اما داوران ما حتی این کار را هم نمی‌کنند و بیشتر روی احساس خود قضاوت می‌کنند تا اصول داوری.

وی همچنین درباره تاثیر داوری روی مسابقه نیمه نهایی داماش مقابل پرسپولیس، خاطر نشان کرد: قطعا داوری روی نتیجه‌ این مسابقه تاثیر داشت و کادر فنی تیم ما هم به این مساله اعتراض می‌کرد، اما قبول نمی‌شد. البته در بعضی مواقع ممکن است اعتراض به ضرر تیم معترض تمام شود.

برزگر در ادامه درباره دیدار رده بندی داماش با ماهان و مقام سوم تیم بابل، تصریح کرد: بچه‌های ما به خاطر اتفاقات نیمه نهایی واخورده شده بودند و انگیزه‌ای نداشتند. سوم شدیم، ولی زیاد اهمیت خاصی نداشت و به همین خاطر کشتی‌های خوبی گرفته نشد چون انگیزه‌ای وجود نداشت ، ولی اگر کشتی‌ها درست جلو می‌رفت پایان مسابقات بهتر می‌شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های امسال تنها یک مسابقه بود که تمام شد و اسم آن را نمی‌توان لیگ گذاشت، چون در لیگ باید همه تیم‌ها با هم به صورت رفت و برگشت کشتی بگیرند تا تکلیف مشخص شود نه این که تیم‌ها را تقسیم کنند.

برزگر با اظهار تاسف از فحاشی تماشاگران در استادیوم ، اظهار کرد: این نوعی بی‌فرهنگی است و این ادبیات برای کشتی نیست و از جای دیگری آمده. به نوعی تماشاگران هم با هم کشتی می‌گیرند و این فرهنگ در فوتبال جا افتاده و وارد کشتی شده است.

مدیر تیم کشتی داماش بابل در پایان، خاطر نشان کرد: البته جوان‌ها به ورزشگاه می‌آیند تا با فریاد و پایکوبی هیجان شان تخلیه شود و نمی‌توان جلوی این کار را گرفت و در دنیا هم همین طور است، اما فحاشی کردن کار خوبی نیست.

برچسب ها: کشتی ، برزگر
ارسال به دوستان