۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۷-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۰۲۶۶
انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۷-۱۰-۱۳۹۱

راه‌اندازی تورهای گردشگری فنی در تهران

وی گفت: مجموعه پیرامونی برج میلاد بیش از 60 هکتار است که کاربری های مختلفی ازجمله 2 هتل و مرکز تجارت جهانی را شامل می شود .

مدیرعامل برج میلاد گفت: تورهای گردشگری فنی به منظور بازدید از پروژه های مفتوح فنی شهرداری تهران ویژه گردشگران داخلی و خارجی تخصصی این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، فرزاد هوشیار در حاشیه برنامه بازدید خبرنگاران از برج های تهران گفت: بسیاری از گردشگران و متخصصان حوزه های مختلف علاقه مند هستند تا از پروژه های فنی تهران مانند تاسیسات تونل توحید و پروژه های باز دیگر شهرداری دیدن کنند به همین منظور از همین برج میلاد تورهای گردشگری فنی را برای بازدید از این پروژه ها در نظر گرفته ایم.

وی گفت: مجموعه پیرامونی برج میلاد بیش از 60 هکتار است که کاربری های مختلفی ازجمله 2 هتل و مرکز تجارت جهانی را شامل می شود .

وی گفت: مرکز تجارت جهانی تا 60 ماه دیگر به بهره برداری می رسد. همچنین رصدخانه شهر تهران نیز در کنار این برج ایجاد خواهد شد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)