۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۰۹۴۰
انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۱

کشف 4 تن مواد مخدر در شهرستان رودان

در این مدت، 284 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ نیز توسط ماموران دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از کشف 4 تن انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مجید حاجی‌زاده در تشریح عملکرد، اقدامات و کشفیات مواد مخدر هرستان رودان در 9 ماهه سال جاری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اجرای طرح های متعدد انتظامی و امنیتی، چهارتن تن انواع موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان افزود: مأموران انتظامی شهرستان همچنین در این مدت 129 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را توقیف کردند که در بازرسی از آنها 3 تن و 497 کیلو گرم تریاک، 337 کیلو حشیش، 160 کیلو گرم هروئین و 6 کیلو گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته وی در این مدت، 284 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ نیز توسط ماموران دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده‌اند.

حاجی‌زاده با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!