۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۱۴۷۶
انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۱

عرضه نسل بعدی آیپد و آیپد مینی در اسفند ماه

اگر اپل مجموعه تازه ای از تبلت هایش را در اسفند ماه رونمایی کند، ممکن است نشان از تصمیم شرکت برای برگشت به برنامه سالیانه معرفی محصولاتش در بهار باشد.
نارنجی: اگر چه اپل مثل هر سال، در CES 2013 هم حضور نداشت. اما خبرنگاران بسیاری بودند که در گوشه و کنار این نمایشگاه سرک می کشیدند و به دنبال شایعه یا خبر لو رفته ای از این غول تکنولوژی بودند. و حالا سایت MacRumors و برین وایت تحلیلگر موسسه Topeka Capital Markets فکر می کنند که آنچه را که می خواهند، یافته اند. آنها می گویند که در اسفند ماه باید منتظر iPad 5 و iPad mini 2 باشیم.

وایت در تحلیل روز گذشته خود نوشته:

بررسی های ما در CES نشان می دهد که اپل آیپد 5 و نسل دوم آیپد مینی را در ماه مارس آینده (اسفند ماه) رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود که آیپد 5 سبک تر و نازک تر از آیپد 4 ارائه شود. در حالی که شکل ظاهری آیپد مینی بعدی همانند نسل اول باقی خواهد ماند.

قبل از این وبلاگ ژاپنی Macotakara در ماه دسامبر ۲۰۱۲ اعلام کرده بود که نسل بعدی تبلت های اپل در مارس ۲۰۱۳ به بازار خواهد آمد، یعنی زمانی مشابه گمانه زنی دو منبع دیگر. در کنار این صحبت ها، دانگ فریدمن تحلیلگر RBC هم اعتقاد دارد که اپل به دنبال عرضه سریع نسل بعدی آیپد مینی است.

در حالی که اپل تنها چند ماه پیش بود که آیپد مینی و آیپد نسل چهارم را رونمایی کرد، این شایعات می توانند نشان از یک برنامه زمان بندی با شتاب بیشتر باشد. این کمپانی تا کنون برای معرفی آیپدها یک برنامه زمانی سالیانه داشت و حسابی هم به آن پایبند بود. اما ابزارهای مجهز به پورت لایتنینگ تنها هفت ماه پس از رونمایی آیپد 3 به بازار آمدند و این رویه شکسته شد.

اگر اپل مجموعه تازه ای از تبلت هایش را در اسفند ماه رونمایی کند، ممکن است نشان از تصمیم شرکت برای برگشت به برنامه سالیانه معرفی محصولاتش در بهار باشد. شاید هم این نشانه ای از تصمیم اپل برای تغییر برنامه عرضه محصول و پی گیری زمان های معرفی نزدیک به هم برای فایق آمدن بر رقیبان باشد.

اما مثل همیشه تا زمانی که تیم کوک روی صحنه نیامده، هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست. تا آن زمان اگر قصد خرید آیپد جدید دارید، ممکن است بخواهید دو ماه بیشتر صبر کنید.

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر