۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۱۴۸۳
انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۱

چاپ عکس های تلفن همراه در یک چشم به هم زدن

عکس های چاپی این پرینتر ابعاد ۵ در ۷ سانتی متری دارند. کیفیت آنها قابل قبول بوده، اما همانند چاپگرهای حرفه ای و دستگاه های چاپ عکس نخواهد بود.
نارنجی: تا به حال شده که فکر کنید کاش یک پرینتر جیبی داشتید و عکس های خاطره انگیز جمع دوستانه را به همه حاضران هدیه می دادید؟ اکنون ال جی با عرضه Pocket Photo در غرفه عظیم خود در CES 2013 به این آرزو جامه عمل پوشانده است. این پرینتر جذاب و کاربردی قرار است در سه رنگ صورتی، نقره ای و نارنجی به بازار بیاید. اگر چه این محصول از سپتامبر گذشته به بازارهای کره جنوبی وارد شده، متاسفانه هنوز خبری از زمان ورود رسمی آن به بازار جهانی نیست.

طول این پرینتر ۱۲ سانتی متر، عرض آن 7.1 سانتی متر و ارتفاعش تنها 2.3 سانتی متر است. برای انتقال عکس ها از اسمارت فون به پرینتر، شما می توانید از شیوه های ارتباطی بلوتوث و NFC استفاده کنید. البته داشتن یک تلفن هوشمند ال جی یا دانلود اپلیکیشن LG Pocket برای استفاده از این پرینتر ضروری است. با این اپلیکیشن می توانید عکس های گرفته شده با دوربین موبایل را ویرایش کرده و آنها را برای چاپ بفرستید. این اپلیکیشن همچنین امکان تولید و چاپ بارکد های QR را هم برای تان فراهم می آورد.

برای چاپ عکس هم این پرینتر از تکنولوی کاغذ های زینک (یا بدون جوهر) بهره می برد. کریستال های درون کاغذ توسط پرینتر گرم شده و تغییر رنگ لازم را پیدا می کنند. عکس های چاپی این پرینتر ابعاد ۵ در ۷ سانتی متری دارند. کیفیت آنها قابل قبول بوده، اما همانند چاپگرهای حرفه ای و دستگاه های چاپ عکس نخواهد بود.

برچسب ها: چاپ عکس ، تلفن همراه
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر