۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۲۳۴۷

کریمی و استیلی در آسایشگاه جانبازان

حمید استیلی به همراه علی کریمی و شهردار منطقه 21 بعداز ظهر امروز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانبازان جنگ تحمیلی به آسایشگاه ثارالله رفتند.
فارس - علی کریمی و حمید استیلی در اقدامی خداپسندانه بعد از ظهر امروز به آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی ثارالله رفتند.

 حمید استیلی به همراه علی کریمی و شهردار منطقه 21 بعداز ظهر امروز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانبازان جنگ تحمیلی به آسایشگاه ثارالله رفتند.

 در این آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی جنگ تحمیلی حضور داشتند. علی کریمی و حمید استیلی با حضور در جمع این جانبازان دقایقی با آنها به گفت‌و گو پرداختند و علی کریمی نیز پیراهن شماره 8 خود را به این جانبازان هدیه داد.

برخی از این جانبازان که طرفدار پرسپولیس و علی کریمی بودند با اشکهای شوق کاپیتان پرسپولیس را بدرقه کردند. کریمی در بین جانبازان دوران جنگ تحمیلی گفت: ما مدیون شماها هستیم و انشاالله خدا همیشه سایه شما را بر روی سر این مملکت نگه دارد. افتخار می‌کنم که امروز در جمع شما عزیزان حضور دارم و امیدوارم همیشه بتوانم این لیاقت را داشته باشم که در کنار شما باشم. امروز را در زندگی‌ام فراموش نمی‌کنم چون روز بزرگی برای من بود.

همچنین حمید استیلی نیز در بین این جانبازان گفت: شما سرمایه‌های ایران اسلامی هستید و وظیفه خود دیدیدم که با حضور در جمع شما دقایقی را در کنار شما سپری کنیم. شما برای ملت ما بسیار بزرگ هستید و از همه چیز خود گذشتید و برای حفاظت از این مملکت پای در جبهه حق علیه باطل گذاشتید .

در پایان نیز مسئولان آسایشگاه ثارالله از علی کریمی و حمید استیلی تشکر کردند.

نکته جالت و حاشیه این مراسم اشک‌های شوق جانبازان قطع نخاعی بود که حمید استیلی و علی کریمی را به شدت تحت تاثیر قرار داد.




ارسال به دوستان