۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۲۷۳۸
انتشار: ۱۱:۴۹ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۱

جامعه مدرسین حرف های عسکراولادی را محکوم کرد: مؤتلفه باید تبری بجوید وگرنه گرفتار می شود

 
عضو جامعه مدرسین درباره واکنش جامعه مدرسین به اظهارات حبیب‌الله عسکراولادی مبنی بر فتنه‌گر نبودن موسوی و کروبی گفت: این مسأله محکوم و ادامه همکاری منوط به تبری جستن مؤتلفه شد.
 
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با فارس درباره جزئیات جلسه روز گذشته جامعه مدرسین اظهار داشت: در این جلسه مباحث کلی درباره انتخابات مطرح شد.
 
ممدوحی درباره واکنش جامعه مدرسین به اظهارات عسکراولادی مبنی بر فتنه‌گر نبودن موسوی و کروبی گفت: این مسأله محکوم شد و عده‌ای هم تبری جستند و برخی نیز گفتند این اظهارات نظر شخصی عسکر اولادی بوده است.
 
عضو جامعه مدرسین ادامه داد: در این جلسه بحث شد که موتلفه هم باید از این مسئله تبری بجوید و اگر نه گرفتار می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که رابطه جامعه مدرسین با جبهه پیروان به چه شکل ادامه خواهد داشت گفت: اگر آنها رسماً تبری بجویند و بگویند این حرف‌ها اظهارات شخصی عسکراولادی بوده است همکاری خواهیم داشت.
ارسال به دوستان
ال 90 ایرانی رسما توسط پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت (+عکس و مشخصات خودرو) ترفند موذیانه همستر کامبت، میلیون‌ها کاربر را نقره داغ کرد با دانش آموزی که از رفتن به مدرسه امتناع می کند، چه کنیم؟ شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد