۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۳۲۴۸
انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۱

دستگیری ۵۸ نفر در درگیری مسلحانه پلیس با اراذل

طی دیشب در پی دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش مأموران ما مجبور به درگیری مسلحانه شدند که طی این درگیری 5 نفر از اراذل و اوباش زخمی و هم اکنون در بیمارستان است.
فارس: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۵۸ نفر از اراذل و اوباش و زورگیران سطح شهر تهران خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت در سطح شهر تهران در شهر ری به خبرنگاران گفت: در بحث برخورد با اراذل و اوباش مجموعه پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان تهران بزرگ صبح امروز اقدام به دستگیری 58 نفر از اراذل و اوباش و زورگیران مناطق مختلف شهر تهران به صورت هماهنگ کرد.

سردار ساجدی‌نیا همچنین افزود: طی دیشب در پی دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش مأموران ما مجبور به درگیری مسلحانه شدند که طی این درگیری 5 نفر از اراذل و اوباش زخمی و هم اکنون در بیمارستان است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد و با تأمل با قوه قضاییه امیدواریم که شهر تهران برای اراذل و اوباش ناامن باشد.

سردار ساجدی‌نیا درباره دستگیری دوباره بخشی از اراذل و اوباش گفت: طی مرحله گذشته تمامی اراذل و اوباش دستگیر شده در زندان‌ها به سر می‌برند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان