۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۳۴۹۵
انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۱

ورود 4 فروند بالگرد پیشرفته به ناوگان امداد هوایی

رییس جمعیت هلال‌احمر از ورود چهار فروند بالگرد جدید و پیشرفته به ناوگان هوایی خبرداد و گفت: ناوگان هلال‌احمربا اجرای آخرین مرحله‌ از طرح نوروزی 100 درصد نوسازی می‌شود.
 رییس جمعیت هلال‌احمر از ورود چهار فروند بالگرد جدید و پیشرفته به ناوگان هوایی خبرداد و گفت: ناوگان هلال‌احمربا اجرای آخرین مرحله‌ از طرح نوروزی 100 درصد نوسازی می‌شود.

به گزارش ایسنا،  ابوالحسن فقیه، در حاشیه سفر به قزوین گفت: هدف اصلی هلال‌احمر آمادگی است.

وی ادامه داد: در این راستا نوسازی ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر است که با آخرین مرحله‌ای که در طرح نوروزی صورت می‌گیرد، ناوگان هلال احمر 100 درصد نوسازی می‌شود.

رییس جمعیت هلال‌احمر افزود: در بحث امدادهوایی توانسته‌ایم چهار فروند بالگرد جدید و پیشرفته خریداری کنیم که وارد ناوگان شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و در صدد هستیم که این ناوگان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که ایران، کشوری حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر است، همواره نیاز به آمبولانس وجود دارد و از این رو برنامه ما این است که هر پایگاهی که افتتاح می‌شود یک دستگاه آمبولانس و ست‌نجات تحویل آن شود.

فقیه گفت: به نسبت تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در کشور در بحث آمبولانس کمبودی وجود ندارد اما پایگاه‌های بیشتری نیاز است که در صورت راه‌اندازی، این پایگاه‌ها مجهز به آمبولانس می‌شوند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شامل 310 پایگاه ثابت در سراسر کشور است و برای طرح امداد و نجات زمستانه و طرح نوروزی تعداد پایگاه‌های افزایش می‌یابد و با توجه به پایگاه های سیار، این تعداد به بیش از 1000 پایگاه می‌رسد.

رییس جمعیت هلال‌احمر گفت: در بحث نیروی‌انسانی، بحث آموزش مورد توجه است تا نیروی انسانی چالاکی داشته باشیم و برای این منظور آموزش‌های علمی و میدانی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت استان قزوین، توانمندی جمعیت هلال‌احمر استان بسیاراهمیت دارد که خوشبختانه استان شرایط خوبی را دارد اما باید اتفاقات بهتری رخ دهد.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته