۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۳۸۴۸

فنونی‌زاده: با سر به صورت سرخاب زدم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که از لحاظ روحی در شرایط خوبی باشد در دربی می‌تواند موفق شود اما در کل دربی بار فنی بالایی ندارد.
 فارس - مرتضی فنونی‌زاده در مورد دربی 76 گفت: دو تیم پرسپولیس و استقلال شرایط بسیار خوبی دارند، با این بازی‌هایی که در هفته‌های اخیر از دو تیم دیدیم می‌توانیم امیدوار باشیم که بازی خوبی را تماشا کنیم.

وی در مورد اینکه چه چیزی در دربی می‌تواند تیم‌ها را موفق کند، عنوان کرد: فقط مربیان باید روحیه تیم را بالا ببرند. این بازی به دلیل حساسیتی که دارد هیچ‌وقت بار فنی بالایی نداشته است. هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی خودش را آماده کند در این دیدار نتیجه خواهد گرفت.

فنونی‌زاده در مورد خاطراتش از بازی‌هایی که مقابل استقلال به میدان رفته و در مورد درگیری که در یکی از بازی‌ها با عباس سرخاب پیدا کرد اظهار داشت: در یکی از بازی‌ها یک بر صفر عقب بودیم که سرخاب به من حرفی زد که من هم در واکنش با ضربه سر به صورت او زدم. البته پس از پایان مسابقه همه چیز تمام شد و او خودش آمد و از من عذرخواهی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه کدام بازیکنان می‌تواند در این مسابقه تأثیرگذار باشند گفت: در استقلال جباری بازیکنی است که می‌تواند در این دیدار نقش مهمی داشته باشد. در پرسپولیس هم مثل همیشه علی کریمی بازیکن خطرناکی است البته اگر به این بازی برسد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط خوبی که دو تیم دارند پیش‌بینی بازی پر گلی را می‌کنم. یحیی پرسپولیس را به خوبی متحول کرده و استقلال هم قلعه‌نویی را به عنوان یک مربی باهوش در اختیار دارد. در کل امیدوارم دو تیم بازی بدون حاشیه و خوبی را ارائه کنند.

برچسب ها: فنونی‌زاده ، سرخاب
ارسال به دوستان