۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۴۳۸۷

بیاتی نیا: پرسپولیس را می بریم

 مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم ذوب‌آهن به پيروزي در ديدار با پرسپوليس در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اميدوار هستند.
 
محسن بياتي‌نيا با اشاره به شرايط تيم ذوب‌آهن و تساوي اين تيم مقابل تراکتورسازي تبريز اظهار داشت: همه مي‌دانند که بازي کردن مقابل تراکتورسازي آن هم مقابل نزديک به 35 هزار تماشاگر در تبريز کار دشواري است اما ما در اين بازي عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشتيم و مي‌توانستيم پيروز ميدان باشيم.

وي ادامه داد: ذوب‌‌آهن تيم بزرگي است که توانست با وجود عقب افتادن از تراکتورسازي، گل تساوي را به ثمر برساند و حتي بتواند بعد از گل موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني ايجاد کند، هرچند که ما نتوانستيم به پيروزي برسيم اما تيم مدعي تراکتورسازي را متوقف کرديم و مطمئن باشيد در ادامه بهتر ظاهر مي‌شويم.

مهاجم ذوب‌آهن با بيان اينکه تيمش به دنبال کسب نتيجه در رقابت‌هاي جام حذفي است، تصريح کرد: بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم ما به اين مي‌انديشند که در جدول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جايگاه بهتري کسب کرده و به جمع تيم‌هاي بالاي جدول وارد شوند.

وي ادامه داد: در کنار صعود در جدول رده‌بندي، ما به درخشش در رقابت‌هاي جام حذفي هم اميدوار هستيم و به دنبال اين هستيم که در رقابت‌هاي جام حذفي به قهرماني برسيم تا بتوانيم ناکامي خود در ليگ را، طي مسابقات جام حذفي جبران کنيم.

بياتي‌نيا در مورد ديدار تيمش مقابل پرسپوليس در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اضافه کرد: مطمئن باشيد که ما توان پيروزي مقابل پرسپوليس را داريم و تلاش مي‌کنيم که با پيروزي مقابل سرخپوشان پايتخت به فينال مسابقات جام حذفي برسيم.



ارسال به دوستان