۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۴۴۷۴
انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۱

دریادار سیاری: دزدان دریایی جرات نزدیک شدن به کشتی‌های ایرانی را ندارند

وی افزود: ما هم توانایی انجام این رزمایش‌ها را داریم و هم از کشورهای منطقه دعوت کرده‌ایم تا در رزمایش‌های مشترک شرکت کنند که پذیرش این دعوت با آنها است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به 138 مورد درگیری تفنگدارن این نیرو با دزدان دریایی گفت: در حال حاضر به دلیل کنترل صد در صدی منطقه توسط نیروی دریایی ایران، دزدان دریایی جرات حرکت به سمت کشتی‌های ما را ندارند.
 
به گزارش مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری درباره برگزاری رزمایش‌های مشترک نیروی دریایی با کشورهای منطقه اظهار داشت: ما رزمایش مشترک امداد و نجات با کشور عمان را با موفقیت انجام دادیم و آمادگی انجام این‌گونه رزمایش‌ها را با سایر کشورهای همسایه نیز داریم.
 
وی افزود: ما هم توانایی انجام این رزمایش‌ها را داریم و هم از کشورهای منطقه دعوت کرده‌ایم تا در رزمایش‌های مشترک شرکت کنند که پذیرش این دعوت با آنها است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش  گفت: در حال‌ حاضر به دلیل اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران کنترل صد درصدی در منطقه دارد، دزدان دریایی جرأت حرکت به سمت کشتی‌های ما را ندارند.
 
دریادار سیاری اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 138 مورد درگیری با دزدان دریایی داشته‌ایم و دیگر برای آنها تجربه شده که نزدیک کشتی‌های ما نیایند که واقعاً این اتفاق افتاده و مدتی است که جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ما را ندارند.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان