۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۴۵۱۲
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۱

پیکان هم 6 میلیونی شد!

خبرآنلاین نوشت: در حال حاضر هر دستگاه سواری پیکان بین یک تا 6 میلیون تومان در بازار خودروی تهران معامله می شود.

در حالی پیکان های تولید شده در سال های دهه 50 و 60 همچنان پایین تر از 2 میلیون تومان در بازار تهران داد و ستد می شود، قیمت پیکان های تولیدی اوایل دهه 80 به 5 میلیون تومان نزدیک شده است و بسته به تخفیف بیمه، کارکرد، سوخت ذخیره شده و میزان سلامت فنی و تصادف ها تا 5 میلیون و 200 هزارتومان هم قیمت خورده است.
 
اما آخرین نسل پیکان های تولید شده که مربوط به سال 83 است، اگر کارکرد کمتر از 100 هزار کیلومتر داشته باشند و دارای تخفیف بیمه باشند و به قول معروف بدون تصادف و از نظر فنی سالم باشند در حال حاضر حدود 6 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.
 
نرخی که تا چندی پیش مربوط به پراید صفر بود.
برچسب ها: پیکان ، پراید ، قیمت پیکان
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)