۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۴-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۵۳۰۲
انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۴-۱۱-۱۳۹۱

بارش 30 سانتی متر برف در لاریجان

بارش برف از روز پنجشنبه در مناطقی از بخش لاریجان باریدن گرفته و همچنان در برخی از مناطق این بخش ادامه دارد، 20 تا بیش از 30 سانتی متر بر زمین نشست.
 سرپرست بخشداری لاریجان آمل گفت: بخش کوهستانی لاریجان آمل بیش از 30 سانتی متر برف بارید.

به گزارش مهر، ولی محمد فضلی اظهار داشت: جاده پرتردد هراز با حضور ماموران راهداری و نمک پاشی روی سطح جاده ها باز و تردد در آن جریان دارد.

وی افزود: در پی کاهش شدید دما، خوشبختانه مشکلاتی برای مسافران عبوری جاده هراز نبوده و هیچ مسافری در این محور گرفتار برف و سرما نشده است.

فضلی از رانندگان خودروهای عبوری در جاده هراز خواست، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی،همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و هوشیاری کامل اقدام به رانندگی کنند.

وی بیان داشت: بارش برف و کولاک روز گذشته تاکنون در برخی روستاهای واقع در ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان آمل ادامه دارد.

فضلی افزود: بارش برف از روز پنجشنبه در مناطقی از بخش لاریجان باریدن گرفته و همچنان در برخی از مناطق این بخش ادامه دارد، 20 تا بیش از 30 سانتی متر بر زمین نشست.

وی بیان داشت: خوشبختانه اکنون همه مسیرهای جاده های کوهستانی روستاهای این بخش باز و تردد در آن جریان دارد.

بخش کوهستانی و ییلاقی لاریجان شهرستان آمل، با حدود 80 روستا و بیش از 11هزار نفرجمعیت در مسیر آمل به تهران در جاده هراز واقع شده است.
برچسب ها: بارش برف ، لاریجان ، آمل
ارسال به دوستان
عدم توجه به نابینایان ۱۵۰ هزار تومان جریمه دارد فاجعه مسمومیت با مشروبات تقلبی در مازندران؛ 25 فوتی تاکنون کشف مخفیگاه جدید قاچاقچیان؛ مواد مخدر در رادیاتور خودرو اردوغان: سکوت جهان در برابر فاجعه غزه غیرقابل قبول است حال ایرج «پهلوان آواز ایران» خوب است انهدام باند سارقان کابل برق و کشف ۲۵۰ فقره پرونده سرقت منتظر افزایش قابل توجه طول عمر انسان ها در این قرن نباشید سرنوشت نامعلوم اکران فیلم «رکسانا» به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان برخود مرگبار کامیون با تاکسی/ ۲ دانش آموز فوت کردند پایان مزاحمت های ۲ شرور پرادو سوار نتایج میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی از طرف صداوسیما ؛ ۳۰ میلیون مخاطب و ۴۰۰ میلیون بازدید سردار ابراهیم رستمی: سلاح قوی تر از بمب هسته ای داریم/ جنگ با آمریکا اجتناب ناپذیر است/ هزینه شلیک یک موشک ۲۰۰ میلیون دلار است/ برای زدن دیمونا مانور انجام دادیم سایه تاریک مسکن بر زندگی کرایه نشین ها/ قدرت خرید مسکن آب رفت کشف لباس های قاچاق از خیابان خزانه اعلام آراء کمیته انضباطی