۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۵۹۸۸
انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۱

حسین طلا: تمام مسائل کشور با درایت رهبری قابل حل است

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تمام مسائل با درایت رهبری و با پند دلسوزانه ایشان قابل حل است، گفت: باید مسائل کشور اولویت‌بندی شود و شرایط موجود در نظر گرفته شود.
 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه مسائل کشور با درایت رهبری و پند دلسوزانه ایشان قابل حل است.

به گزارش ایسنا، حسین طلا ضمن تاکید بر حفظ وحدت در میان مسوولان اظهار کرد: باید بارها صبح تا شب دست به دعا برداریم که این مملکت رهبری دارد که در هر مکان و زمانی که به مشکل برمی‌خوریم رهبری با درایت ورود کرده و گره‌ها را باز می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم اگر یکبار خودمان شرایط‌مان را در خارج این مرز مطالعه و مرور کنیم متوجه می‌شویم که در چه شرایطی قرار گرفته‌ایم؛ جنگ اقتصادی،‌سیاسی و دیپلماتیکی، فرهنگی و اطلاعاتی و ... همه حاکی از شرایط فعلی کشور است، آیا جایی باقی می‌ماند که خودمان به خودمان رحم نکنیم؟

وی تاکید کرد: بنابراین باید بدون اینکه هوای نفس را دخالت دهیم شرایط را درک کنیم و بدون اینکه کاری انجام دهیم، به یاد آوریم که این نظامی که امروز سی و چهارمین سالگرد آن را جشن می‌گیریم برایش چه خون‌هایی ریخته شده است لذا اگر به این موضوع واقف باشیم طبعا شرایط بهتری است.

طلا در ادامه اظهار کرد: واقعیت این است که دشمنان ما باید بدانند اگر اختلاف نظری نیز در جامعه میان مسوولان باشد، مردم در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیند و این یک واقعیت است که امیدوارم آنها این پیامد را در طول این سی و چند سال درک کرده باشند و تصور نکنند که می‌توانند به این وضعیت امیدی ببندند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تمام مسائل با درایت رهبری و با پند دلسوزانه ایشان قابل حل است، گفت: باید مسائل کشور اولویت‌بندی شود و شرایط موجود در نظر گرفته شود.
برچسب ها: حسین طلا ، رهبری ، وحدت
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم