۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۶۰۵۹
انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۱

فروش فوق‌العاده پنج فروشگاه زنجیره‌ای

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است هر یک از نمایشگاه‌های بهاره دارای دست کم یک غرفه عرضه کالاهای اساسی باشند.
مدیر کل تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از فعالیت ۴۰۰ مرکز عرضه مستقیم کالاهای اساسی در پایان امسال خبر داد و گفت: قرار است هزار شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایان سال در طرح فروش فوق‌العاده و تحقیقات ویژه شرکت کنند.

علی پورکاوه افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، رفاه، سپه، اتکا و یاس در طرح فروش فوق‌العاده و تحقیقات ویژه در آخر امسال شرکت خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، او با اشاره به این‌که ایجاد میادین عرضه مستقیم کالاهای اساسی در سطح شهرها با همکاری سازمان تعاون روستایی اظهار کرد: همچنین قرار است در تهران ۱۵ غرفه تک محصولی در پایان سال داشته باشیم و در ۴۰۰ غرفه نیز عرضه مستقیم مرکبات انجام شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است هر یک از نمایشگاه‌های بهاره دارای دست کم یک غرفه عرضه کالاهای اساسی باشند.

مدیر کل تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرکت ۳۶ هزار واحد صنفی در حوزه‌های مختلف مانند شیرینی، آجیل و مواد پروتئینی در طرح فروش فوق‌العاده پایان سال افزود: عرضه مواد شوینده قرار است تا آخر سال ۲۰ درصد افزایش یابد.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم