۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۶۳۷۶

عنتر: داور به نفع ایران اشتباه کرد

ا عنتر در پايان ديدار تيم هاي ملي فوتبال لبنان و ايران در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا گفت: اشتباهات داوري در کنار غفلت هاي بازيکنان سبب شد با نتيجه دور از انتظار مغلوب شويم.
ایرنا - رضا عنتر کاپيتان تيم ملي فوتبال لبنان پس از شکست 5 بر صفر تيمش مقابل ايران گفت: ميزبان از روزي که وارد تهران شديم ما را تحت فشار رواني قرار دارد و جو خوبي را براي ميهمان خود ايجاد نکرده بود.
   
رضا عنتر در پايان ديدار تيم هاي ملي فوتبال لبنان و ايران در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا  گفت: بازي آنطوري که مي خواستيم نبود و اشتباهات داوري در کنار غفلت هاي بازيکنان سبب شد با نتيجه دور از انتظار مغلوب شويم.

وي افزود: گمان مي برم اشتباهات داوري، روند بازي را تغيير داد و اين تصميمات غلط به ضرر تيم ملي فوتبال لبنان بود.

عنتر در خصوص پنالتي هايي که داور ژاپني عليه اين تيم گرفت، اظهار داشت: به طور مسلم داور در اعلام پنالتي دوم و اخراج مدافع تيم لبنان اشتباه کرد و همين اشتباهات ضربه بزرگي به ما وارد کرد. البته نبايد از اشتباهاتي که خودمان در طول بازي داشتيم، نيز عبور کنيم.

وي، تيم ملي فوتبال ايران را يکي از قدرت هاي آسيا دانست و گفت: همواره يه تيم ملي فوتبال ايران احترام مي گذارم، آنها امروز نمايش خوبي داشتند و نمي خواهم برد ايران را کمرنگ کنم.

کاپيتان تيم ملي فوتبال لبنان در خصوص عوامل اين شکست سنگين عنوان کرد: اشتباهات داور، ضعف خودمان و شرايط نامناسبي که ايراني ها ايجاد کردند، دلايل اين نتيجه شد. ايران شکست در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني مقابل لبنان را باور نداشت و فشار رواني زيادي به ما وارد کرد.

وي در مورد ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و لبنان در مرحله مقدماتي جام جهاني گفت: زمان زيادي باقي مانده و به آن فکر نمي کنم. از هم اکنون به دنبال اين هستيم تا شکست امروز در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا را در شهر بيروت جبران کنيم.





برچسب ها: رضا عنتر ، لبنان
ارسال به دوستان