۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۶۴۴۷
انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۱

بیمه پارسیان مجددا مجوز صدور بیمه شخص ثالث گرفت

صنعت بیمه -  معاون نظارت بیمه مرکزی ایران گفت: بیمه پارسیان با سپردن تعهد به بیمه مرکزی مجوز صدور بیمه نامه شخص ثالث را از 16 بهمن گرفت.

سید کاظم دلخوش در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از بیمه پارسیان تعهد گرفته شد که تا ظرف شش ماه نسبت به پرداخت مطالبات نیروی انتظامی و وزارت بهداشت اقدام کند.

وی افزود: بر همین اساس بیمه مرکزی از 16 بهمن‌ماه مجوز صدور مجدد بیمه‌نامه شخص ثالث از سوی بیمه پارسیان را داد.

معاون بیمه مرکزی در مورد تحقیق و تفحص مجلس از بانک و بیمه پارسیان نیز گفت: با توجه به این‌که مجلس نمی‌تواند از بخش خصوصی تحقیق و تفحص کند باید دید که برای این امر از چه طریقی می‌خواهند نمایندگان مجلس اقدام کنند.

پیش از این سید محمد کریمی - رییس کل بیمه مرکزی ایران - گفته بود : در جلسه شورای عالی بیمه مقرر شد شرکت بیمه پارسیان به دلیل عدم رعایت مقررات و تخلفاتی که انجام داده از تاریخ پنجم بهمن ماه جاری تا اطلاع ثانوی اجازه صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث را نداشته باشد.

ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم