۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۶۷۳۳
انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۱

قیمت انواع شیرینی درجه یك

رئیس اتحادیه قنادان افزود: همچنین هر كیلوگرم شیرینی زبان و پاپیونی در نرخ‌گذاری جدید ۶۵۰۰ تومان و كیك یزدی ۵۴۰۰ تومان تعیین شده است.
رئیس اتحادیه قنادان قیمت‌های جدید انواع شیرینی را اعلام كرد و گفت: قیمت‌های اعلام شده برای انواع شیرینی درجه یك است كه بر این اساس، هر كیلوگرم شیرینی گل‌محمدی ۶ هزار تومان و شیرینی تر و خامه‌ای ۸ هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس تصمیم جدیدی كه بعد از ابلاغ ضوابط جدید قیمت گذاری از سوی سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان نهایی شده، قیمت هر كیلوگرم شیرینی تر و خامه‌ای ۸ هزار تومان، شیرینی گل‌محمدی ۶ هزار تومان و شیرینی برنجی ۶۵۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس اتحادیه قنادان افزود: همچنین هر كیلوگرم شیرینی زبان و پاپیونی در نرخ‌گذاری جدید ۶۵۰۰ تومان و كیك یزدی ۵۴۰۰ تومان تعیین شده است.

وی تصریح كرد: این قیمتها برای انواع شیرینی درجه یك است، ضمن اینكه نرخ‌نامه شیرینی درجه ۲ و ۳ نیز كه در قنادی‌ها موجود است و در روزهای آینده اعلام می‌‎شود.

به گفته نصرتی، مردم هرگونه شكایت را نسبت به قیمت و كیفیت انواع شیرینی درجه یك، دو و سه را می‌توانند با اتحادیه‌های مربوطه در استانها در میان بگذارند.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد