۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۷۶۴۰
انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۱

بیمه ای برای ماژول های ال ای دی

لامپ های ال ای دی به رغم هزینه بالای تولید به دلیل داشتن منابع تغذیه ای نیم رسانا، نسبت به دیگر لامپ های تولید شده ارزان تر هستند چراکه این لامپ ها عمری طولانی دارند و در مصرف انرژی صرفه جوی می کنند.

صنعت بیمه -  شرکت آلمانی مونیخ ری اعلام کرد که با همکاری با یک شرکت آمریکایی، بیمه ای برای ماژول های ال ای دی  (LED)ارائه می کند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از سایت خبری فاینششال، این پوشش خاص بیمه ای ارائه شده با همکاری شرکت "زیکاتو" تولید کننده بزرگ لامپ در آمریکا ارائه می شود.

این شرکت آمریکایی محصولات ال ای دی خود را با پنج سال ضمانت به بازار عرضه می کند. در حقیقت محصولات این شرکت در قبال ثبات رنگ و کیفیت نور گارانتی می شوند.

ماژول های ال ای دی، پانل های آماده برای ساخت تابلو های روان هستند که می توان به کمک آنها در کمتر از چند ساعت یک تابلو روان کاملا حرفه ای ساخت. کار با این ماژول ها بسیار ساده است و بدون هیچگونه اطلاعات در زمینه الکترونیک و یا برنامه نویسی می توان به ساخت این تابلو ها روی آورد. نرم افزار بسیار قدرتمند و رایگان این ماژول ها انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و محیط بسیار ساده ای را برای برنامه ریزی تابلو فراهم می کند.

در این گزارش آمده است، شرکت مونیخ ری با این قرارداد، ریسک مالی زیادی را پذیرفته است.

لامپ های ال ای دی به رغم هزینه بالای تولید به دلیل داشتن منابع تغذیه ای نیم رسانا، نسبت به دیگر لامپ های تولید شده ارزان تر هستند چراکه این لامپ ها عمری طولانی دارند و در مصرف انرژی صرفه جوی می کنند.

در همین حال، کارشناسان مونیخ ری بر این باورند که در سال های آینده میزان تولید و فروش لامپ های ال ای دی به شدت افزایش می یابد و به دلیل صرفه اقتصادی و آسیب کمتر زیست محیطی، سرمایه گذاری در این صنعت به شدت سود آور خواهد بود.

"توماس بلانک" یکی از اعضای هیئت مدیره مونیخ ری در این باره می گوید: "بسیار خرسندیم که توانستیم نخستین قرارداد را با یکی از بهترین تولیدکنندگان این تکنولوژی جدید منعقد می کنیم."

او ادامه می دهد که این قرارداد ما را در این زمینه دوباره پیشتاز می کند و درصد هستیم که در زمینه انرژی های تجدیدپذیر بیش از گذشته سرمایه گذاری کنیم. هرچند که به سرمایه گذارانمان درباره خطرات احتمالی این کار توضیح داده ایم اما باید گفت که استفاده از تکنولوژی های جدید، مسیر پیشرفت را تسهیل تر و هموارتر می کند.

مونیخ ری، یکی از پیشروان صنعت بیمه اتکایی در جهان است. حدود پنج هزار شرکت بیمه در سراسر جهان از مشتریان این شرکت آلمانی هستند و این شرکت آلمانی در 150 کشور جهان حضوری فعال دارد.

سود این شرکت در کل سال 2012، 4.37 میلیارد دلار بوده است، این در حالی است که مونیخ ری در سال قبل از آن 9.7 میلیارد دلار سود کرده بود.

برچسب ها: بیمه ، ماژول ، ال ای دی
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته