۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۸۱۹۸
پرپسولیس - سپاهان

می‌خواهند پیروز شوند

قرمزها برای یک رقمی ماندن تلاش می کنند و زردها پس گرفتن صدر جدول استقلال. باید منتظر ماند و دید کدام یک می توانند موفق شوند.
عصر ایران - پرسپولیس و سپاهان امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی در ورزشگاه آزادی تهران به رویارویی با یکدیگر خواهند پرداخت که قرمزها برای یک رقمی ماندن تلاش می کنند و زردها پس گرفتن صدر جدول استقلال. باید منتظر ماند و دید کدام یک می توانند موفق شوند.

پرسپولیس که بعد از شکست دادن گهر درود بالاخره توانست عنوان یک رقمی را از آن خود کند، امروز در شرایطی با تیم دوم جدول دیدار می کند که 4 چهره تاثیرگذار یعنی علی کریمی، مهدی کیا، محمد نوری و غلامرضا رضایی را به دلایلی در اختیار خود نمی بیند و به همین دلیل یحیی گل محمدی باید تدبیری بیاندیشد تا بتواند مهره های مناسبی را برای پیاده شدن برنامه های تاکتیکی خود به کار بگیرد.

در آن سوی میدان اما سپاهان در شرایطی به فکر رسیدن به صدر جدول است که کرانچار از همه ابزار لازم برای بالانشینی برخوردار است و شاید به همین دلیل است که این مربی با اعنماد به نفسی بالا از پیروزی حتمی تیمش در ورزشگاه آزادی تهران خبر داده بود.

باید منتظر ماند و دید در پایان 90 دقیقه رخ به رخ شدن پرسپولیس و سپاهان تهرانی ها یک رقمی خواهند ماند یا اصفهانی ها خود را به استقلال صدرنشین نزدیکتر خواهند دید.

همچنین در 2 دیدار دیگر امروز گهر درود در خانه میزبان تراکتورسازی است و راه آهن هم به علی دایی با داماش رشت در ورزشگاه اکباتان بازی خواهند کرد.


برچسب ها: پرپسولیس ، سپاهان
ارسال به دوستان