۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۸۲۳۷
انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۱

«پل چوبی» نوروز 92 اکران می‌شود

«علی سرتیپی» مدیرعامل موسسه فیلمیران درباره اکران فیلم «پل چوبی» گفت: پروانه نمایش فیلم سینمایی «پل چوبی» صادر شده است و قرارداد آن در گروه سینمایی قدس منعقد شده است و از نیمه اسفندماه در سینماها اکران می‌شود و یکی از فیلم‌های اکران نوروز 92 به شمار می‌آید.
اکران فیلم سینمایی «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور نوروز 92 قطعی شد و این فیلم از نیمه اسفندماه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش فارس، «علی سرتیپی» مدیرعامل موسسه فیلمیران درباره اکران فیلم «پل چوبی» گفت: پروانه نمایش فیلم سینمایی «پل چوبی» صادر شده است و قرارداد آن در گروه سینمایی قدس منعقد شده است و از نیمه اسفندماه در سینماها اکران می‌شود و یکی از فیلم‌های اکران نوروز 92 به شمار می‌آید.


وی درباره دیگر فیلم‌های نوروزی موسسه فیلمیران توضیح داد: هنوز هیچ قراردادی منعقد نشده و قطعی نیست اما تلاش می‌کنیم تا به زودی فیلم‌های دیگر این موسسه که پتانسیل مناسب برای اکران نوروزی را دارند، منعقد کنیم.

بنابراین گزارش، پیش از این موسسه فیلمیران اعلام کرد پخش فیلم‌های سینمایی  «هیس...» (پوران درخشنده)، «رسوایی» (مسعود ده نمکی)، «چه خوبه که برگشتی« (داریوش مهرجویی)، «دهلیز» (بهروز شعیبی)، «گناهکاران» (فرامرز قریبیان)، «جیب بر خیابان جنوبی« (سیاوش اسعدی) برعهده فیلمیران است.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها