۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۸۳۶۴

خیز آرسنال برای جذب والدس

توپچی‌های لندن برای جذب ویکتور والدس حاضر هستند، 10 میلیون یورو پرداخت کنند.
ایسنا - ، به نوشته روزنامه‌ سان انگلیس، آرسن ونگر از عملکرد دروازه‌بان‌های خود در این فصل اصلا رضایت ندارد و قصد دارد با پیشنهاد 10 میلیون یورویی ویکتور والدس، سنگربان آبی اناری‌ها را به خدمت بگیرد.

به نوشته این روزنامه‌ انگلیسی والدس در حال حاضر در هفته‌ 120 هزار یورو در بارسلونا حقوق می‌گیرد و به نظر می‌رسد آرسنالی‌ها نتوانند این مبلغ بالا را به او پرداخت کنند.

چزنی، ویتو مانوی و لوکاس فابیانسکی سه سنگربان آرسنال در فصل جاری نمایش ضعیفی داشته‌اند و اصلا نتوانسته اند انتظارات هواداران را بر آورده کنند. همین مساله باعث شده است تا ونگر به دنبال جذب دروازه‌بان جدیدی باشد.

پیش از این رسانه های انگلیسی از علاقه ونگر به جذب پپه رینا خبر دادند، اما در نهایت دو باشگاه به توافق نرسیدند.

ویکتور والدس چند هفته‌ پیش اعلام کرد که نمی‌خواهد قراردادش را با آبی اناری‌ها تمدید کند. او از انگلیس به عنوان مقصد بعدی خود یاد کرد و همین مساله شانس او را برای پیوستن به آرسنال بیشتر می‌کند.

آرسنال در فصل جاری لیگ برتر حال و روز چندان خوبی ندارد و با 44 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. با اختلاف 21 امتیازی آرسنال با منچستر یونایتد صدرنشین شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی عملا از بین رفته است و خود ونگر هم بر این موضوع صحه گذاشت.


برچسب ها: آرسنال ، والدس
ارسال به دوستان