۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۵۸۸۵۲
انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۱

سردار فضلی: بسیج برای پاسخ به هر تهدیدی آماده است

سردار فضلی تأکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که هم روز و شب از زمین و آسمان و دریا رصد می‌شود و کوچکترین حرکتی از سوی آنان از دید ما خارج نبوده و جواب خواهند گرفت و بدانند همه دریادلان آمادگی کامل برای مقابله با هر سه عنصر جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم را داشته و گوش به فرمان ولی امر خود برای دفاع از کشور و آرمان‌های آن هستیم.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای پاسخ به هر تهدیدی آماده است.

به گزارش فارس، سردار علی فضلی دقایقی پیش در رزمایش بزرگ 30 هزار نفری الی بیت‌المقدس در حضور مقامات کشوری و استانی گفت: حضور پرشور شما برادران و خواهران بسیجی دریادل و اطاعت شما از فرمایشات رهبر بزرگ انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای باعث رشد و توسعه روزافزون قدرت نظامی و سیاسی این مرز و بوم است.

وی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان استان خراسان در این رزمایش یادآور شد: حضور پرشور شما نشان‌دهنده عزت و اقتدار دیار خراسان و نشانگر درایت و استواری مسئولان سپاه استان خراسان است.

سردار فضلی با یادآوری از فداکاری و دلاوری‌های بسیج در 8 سال دفاع مقدس به خصوص عملیات والفجر 8 و فتح فاو مقتدرانه تأکید کرد: امروز دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی ایران بدانند بسیج در تمام استان‌ها و مناطق کشور طبق فرمایشات رهبر انقلاب آمادگی کامل داشته و حاضر است در مقابل هرگونه تهدید و تعرضی در هر جای این خاک مقدس مقتدرانه پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در  8 سال دفاع مقدس چنان درسی به دشمن داد که هرگز تاریخ و دشمنان اسلام این دلاوری‌ها را فراموش نخواهد کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری از سخنان گهربار رهبر انقلاب که فرمودند شب‌های عملیات کربلای 5 شب‌های «قدر» این انقلاب است، تشریح کرد: این بسیجیان دریادل سپاه پاسداران بودند که یک بار دیگر کربلا را در شلمچه مشق کردند و امروز شما باید پاسدار این رشادت‌ها بوده و آن خاطرات را زنده نگه دارید.

سردار فضلی تأکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که هم روز و شب از زمین و آسمان و دریا رصد می‌شود و کوچکترین حرکتی از سوی آنان از دید ما خارج نبوده و جواب خواهند گرفت و بدانند همه دریادلان آمادگی کامل برای مقابله با هر سه عنصر جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم را داشته و گوش به فرمان ولی امر خود برای دفاع از کشور و آرمان‌های آن هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای بسیج برپایی و راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور است که هر ساله باعث تجدید میثاق جوانان این مرز و بوم با یاد و خاطرات شهیدان و  8 سال دفاع مقدس شده و روح جوانان انقلابی این کشور را صیقل می‌دهد.

شایان ذکر است این رزمایش با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان استان در 8 محور مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، گناباد، کاشمر، تربت حیدریه و تربت جام در حال برگزاری است و هر محور به نام یکی از شهیدان مزین می‌باشد که 15 هزار نفر در منطقه عمومی برزش آباد مشهد با نام سردار شهید کاوه و 15 هزار نفر در 7 محور دیگر این رزمایش در حال اجرای عملیات هماهنگ هستند.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان