۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۵۹۵۲۲
انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۱

پیکر مادر شهید شیرودی تشییع شد

پیکر مادر امیر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی، پیش از ظهر یکشنبه با حضور برخی فرماندهان ارتش، مسئولان استانی و استاندار مازندران از مقابل مصلی شهید بهشتی تنکابن به سمت مزار شهید شیرودی در شیرود تشییع شد.
پیکر مادر شهید شیرودی، ققنوس آسمان ایران، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان و تنکابن تشییع شد.

به گزارش مهر، پیکر مادر امیر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی، پیش از ظهر یکشنبه با حضور برخی فرماندهان ارتش، مسئولان استانی و استاندار مازندران از مقابل مصلی شهید بهشتی تنکابن به سمت مزار شهید شیرودی در شیرود تشییع شد.

حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و دوستان و همرزمان شهید شیرودی از برجستگی های این مراسم بود.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در مراسم تشییع پیکر مادر شهید شیرودی، خاطره ای از امیر خلبان سرلشگر علی اکبر قربان شیرودی را یادآور شد که گفت: هر بار که برای عملیات آماده و مهیا می‌گردم به گرمی فرزندم را در آغوش می‌گیرم و با خانواده وداع گفته و از اهل بیت مدد می‌گیرم تا در راه اسلام و ارزش‌های آن با دشمنان وارد کارزار شوم.

وی تاکید کرد: این‌گونه تفکر از چنین قهرمان ملی نشانه تربیت صحیح مادران بزرگی همچون مرحومه شهربانو حسین شیرودی است که فرزندانی پاک و دلاور را برای حفظ این آب و خاک و ارزش‌های نظام اسلام تربیت کردند.

استاندار مازندران با یادآوری خاطره شهید آیت‌الله بهشتی در روز تشییع پیکر پاک امیر خلبان شیرودی در جوار ساختمان دیوان عالی کشور گفت: ایشان شهید شیرودی را مالک اشتر زمان نامیدند.

مادر شهید شیرودی دو روز پیش بر اثر کهولت سن و بیماری در سن 84 سالگی به دیدار فرزند شهیدش پیوست.
ارسال به دوستان