۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۵۹۵۸۸
انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۱

ورود دوباره اچ پی به بازار تبلت با Slate 7

با نخستین دستگاه اندرویدی اچ پی آشنا شوید. یک تبلت ۷ اینچی به نام HP Slate 7 که از دو ماه دیگر با قیمت ۱۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد.
نارنجی: شرکت اچ پی تعقیب و گریز دردناکی در دنیای موبایل و تبلت ها تجربه کرده . به گونه ای که تصور می شد این شرکت دیگر سراغ ساخت موبایل و تبلت نرود. اما طی چند ماه گذشته، سخنان مدیران این شرکت نشان داد که اچ پی دوباره می خواهد شانس خودش را در این بازار امتحان کند و حالا شاهد بازگشتی دوباره هستیم.

با نخستین دستگاه اندرویدی اچ پی آشنا شوید. یک تبلت ۷ اینچی به نام HP Slate 7 که از دو ماه دیگر با قیمت ۱۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

این تبلت با اندروید 4.1 وارد بازار می شود و انگار اچ پی تصمیم دارد در بدو ورود به بازار محتاط عمل کند و برای شروع سراغ ساخت تبلتی نه چندان شاخص رفته است.

مشخصات سخت افزاری شامل پردازشگر ۲ هسته ای 1.6GHz است با رزولوشن نمایشگر 1024 در 600 پیکسل و یک گیگابایت رم. حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که قابل افزایش با کارت میکرو اس دی است.

امکانات ارتباطی هم مانند دیگر تبلت ها شامل وای-فای و بلوتوث 2.1 است و به نظر می رسد که فاقد GPS باشد! یک جفت دوربین هم روی آن قرار گرفته. دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو VGA است.

بدنه استیل این تبلت 10.7 میلیمتر ضخامت دارد و باطری آن برای ۵ ساعت پخش ویدیو دوام می آورد.

قیمت ۱۶۹ دلاری HP Slate 7 نشان می دهد که تلاش می کند با تبلت ۱۹۹ دلاری نکسوس 7 گوگل رقابت کند. اما شما فکر می کنید این تبلت قادر به رقابت با نکسوس 7 پرطرفدار است؟

برچسب ها: اچ پی ، بازار تبلت ، slate 7
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر