۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۰۰۷۲
انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۱

آهنگ ها را میکس و مونتاژ کنید

برنامه Native Instruments Traktor Pro 2.6.1 R15205 نرم افزار DJ قدرتمندیست که امکان میکس مستقیم را برای شما فراهم می کند. نسخه جدید این نرم افزار علاوه بر تکنولوژی قدرتمند، استفاده ی آسان و کارآیی بالا دارای رابط کاربری بسیار منعطف تر همراه با اشکال رنگی موج ها برای ویرایش بصری موزیک و صدا را داراست. TRAKTOR PRO 2 همچنین دارای امکانات بی نظیری برای میکس چندگانه و خلاقانه می باشد.

امکانات هوشمند این برنامه امکان رمیکس ساده ی ترک های صوتی را برای شما فراهم می کند. ضبط کننده ی جدید لوپ می تواند آنها را از کانال های میکسر ضبط کرده، و وارد رابط کاربری ورودی های صوتی کند تا بدین طریق شما افکت های مورد نظر را روی انها پیاده کنید. افکت هایی مانند تاخیر، Bouncer و مجموعه های قدرتمند افکتهای مبتکرانه و کارآمد.

برای دانلود کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر