۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۰۲۶۲
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۱

بیش از 1.4 میلیارد مشترک تلفن در چین

بر این اساس، شمار استفاده کنندگان تلفن همراه چین در مدت فوق برابر با یک میلیارد و 120 میلیون نفر و استفاده کنندگان تلفن ثابت 280 میلیون نفر بوده است که تعداد کل آن از جمعیت خاک اصلی چین بیشتر بوده است.
تعداد مشترکان تلفن در چین به بیش از یک میلیارد و 400 میلیون نفر رسید.

به گزارش ایسنا، وزارت صنعت و اطلاع رسانی چین با انتشار آمار اعلام کرد که تا پایان ژانویه سال جاری میلادی تعداد مشترکان تلفن در این کشور پهناور به یک میلیارد و 400 میلیون و 320 هزار رسیده است.

بر این اساس، شمار استفاده کنندگان تلفن همراه چین در مدت فوق برابر با یک میلیارد و 120 میلیون نفر و استفاده کنندگان تلفن ثابت 280 میلیون نفر بوده است که تعداد کل آن از جمعیت خاک اصلی چین بیشتر بوده است.

به گزارش رادیو چین، وزارت صنعت و اطلاع رسانی همچنین عنوان کرده است که 3G نقطه درخشان پیشرفت مخابراتی همراه چین در طول این مدت بوده است.

بر اساس آمارهای منتشره، در ژانویه سال 2013 تعداد مشترکان نسل سوم تلفن همراه چین به 13 میلیون و 80 هزار افزایش یافته و به 246 میلیون رسیده است.

برچسب ها: مشترک ، تلفن ، چین
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم