۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۰۳۱۷
انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۱

تصادف زنجیره‌ای در پرترددترین جاده کشور‌

چهار دستگاه اتومبیل در جاده ساری به قائم شهر با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش فارس، ظهر امروز در سانحه تصادفی که ‌در جاده قائم شهر به ساری و در حد فاصل 5 کیلومتری ساری رخ داد، چهار دستگاه، کامیونت، پژوه 206 و دو دستگاه پراید به صورت زنجیره‌ای به یکدیگر برخورد کردند.

برزو این سانحه تصادف باعث ترافیک سنگین در محور قائم شهر به ساری شد.

در این سانحه تصادف بیشترین آسیب جدی متوجه خودرو 206 شد که از سمت جلو وعقب خودرو به ترتیب با پراید برخورد و از سمت عقب کامیونت با این خودرو برخورد کرد.

در این سانحه تصادف به کسی آسیب وارد نشد و ماموران نیروی انتظامی در حال بررسی وضعیت تصادف بودند.

جاده قائم شهر به ساری که در محور مازندران به گلستان و مازندران به مشهد مقدس قرار دارد پرترددترین جاده کشور شمرده می‌شود.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها