۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۰۴۰۸
انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۲-۱۲-۱۳۹۱

سریع ترین خودروی هیبرید جهان (+عکس)

مجموع موتور بنزینی و برقی این خودرو ۹۰۳ اسب بخار قدرت دارد و اگر بنزین تمام کنید حدود ۲۰ کیلومتر می توانید با باطری ها به مسیر ادامه دهید تا به پمپ بنزین برسید.
نارنجی: اتومبیل های هیبرد روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند اما وقتی مک‌لارن اتومبیل هیبریدی بسازد اوضاع کاملا متفاوت می شود. بنابراین McLaren P1 لقب سریع ترین خودروی هیبریدی جهان را به خود اختصاص داده است.

مدل P1 تنها طی ۱۷ ثانیه از سرعت صفر به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و اگر مدل دو صندلی را انتخاب کنید تنها طی ۳ ثانیه از سرعت صفر تا ۱۰۰ می رسید و حداکثر سرعت هم ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.

مجموع موتور بنزینی و برقی این خودرو ۹۰۳ اسب بخار قدرت دارد و اگر بنزین تمام کنید حدود ۲۰ کیلومتر می توانید با باطری ها به مسیر ادامه دهید تا به پمپ بنزین برسید.

البته منتظر تولید انبوه چنین شاهکاری نباشید و قرار است تنها ۳۷۵ عدد از آنها تولید شود و قیمت شروع برای هر کدام از آنها حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار است!








برچسب ها: سریع ، خودرو ، هیبرید ، جهان ، عکس
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر