۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۰۷۲۸

بازگشت تیتو ؛ اواخر مارس

تیتو،در اواخر مارس می تواند به اسپانیا بازگردد و بدین ترتیب در صورت صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت این مرحله می تواند نیمکت مربیگری بارسا بنشیند
سایت گل- بعد از سفر ساندرو روسل (رئیس باشگاه بارسلونا) و جوزپ ماریا بارتومئو (نایب رئیس ورزشی باشگاه کاتالان) به نیویورک برای دیدار با تیتو ویلانووا و روحیه دادن به او، آنها در جریان روند بهبود سرمربی تیمشان هم قرار گرفتند و جلسه ای را هم راجع به آینده تیم داشتند. در جریان این این دیدار، مشخص شد که تیتو  چه زمانی به بارسلونا بازخواهد گشت

طبق اعلام پزشکان معالج تیتو، او در اواخر ماه مارس می تواند به اسپانیا بازگردد و بدین ترتیب در صورت صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت این مرحله در روز 2 آوریل روی نیمکت مربیگری بارسا بنشیند. البته هنوز مشخص نیست که آیابارسا می تواند باغلبه برمیلان در بازی برگشت، به دور بعدی راه یابد یا خیر واگر این اتفاق بیفتد، بازیکنان آبی اناری با شور و حال خاصی خودشان را برای بازی مرحله یک چهارم آماده می کنند.

این درحالی است که تیتو به صورت روز به روز و بابهره گیری از تکنولوژی روز فوتبال تمرینات شاگردانش را زیر نظر می گیرد وازاوضاع دراماتیک حاکم برتیمش بعد از دو شکست اخیر به شدت تحت تاثیرقرار گرفته. نباید فراموش کرد که این تیم همان تیمی است که در نیم فصل اول این فصل رقابت های لالیگا، بهترین عملکرد ممکن در طول تاریخ باشگاه بارسلونا را داشت و هنوز با وجود شکست مقابل رئال مادرید در بازی شنبه برنابئو، با اقتدار نسبت به اتلتیکو و رئال مادرید، در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

در دوجلسه ای که روسل و تیتو در روزهای 4شنبه و پنجشنبه داشتند، روسای باشگاه کاتالان پیغام تمام بازیکنان بارسلونا، اعضای کادر فنی و مدیریتی و جوردی رورا را به تیتو رساندند و اعتمادشان را به تیتو و تیمش ابراز کردند و البته صحبت ها و برنامه ریزی هایی هم برای فصل آینده بارسلونا انجام شد.

در این میان باخت های متوالی بارسا مقابل میلان و رئال مادرید از روحیه آبی اناری ها کاسته و این روزها نیاز برای بازگشت هر چه سریعتر تیتو به بارسلونا بیش از هرزمان دیگری احساس می شود.

 

برچسب ها: تیتو ، اسپانیا
ارسال به دوستان