۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۱۱۳۲

راسل: ویلانووا را اخراج نمی‌کنیم

رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که ویلانووا را در هیچ حالتی اخراج نخواهد کرد. راسل جذب نیمار را جزو برنامه‌های خود برشمرد.
ایسنا - بارسلونا با دو شکست پیاپی برابر رئال‌مادرید و همچنین ناکامی در سن‌سیرو برابر میلان در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و بازیکنان و کادرفنی این تیم فشار را به شدت احساس می‌کند. بازی‌های ضعیف آبی‌اناری‌ها در نبود سرمربی خود باعث شده که خبرهایی درباره جدایی ویلانووای بیمار از این تیم به گوش رسد. با این حال ساندرو راسل، رییس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که به هیچ وجه او و همکارانش ویلانووا را اخراج نخواهند کرد حتی اگر بارسلونا تمام جام‌های این فصل را از دست بدهد.

راسل پس از شکست برابر رئال‌مادرید در لیگا نشستی را با همکارانش برگزار کرد تا در آن برای رهایی از بحران موجود چاره‌ای بیندیشند و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: "در این نشست به توافق رسیدیم که در هر حالتی ویلانووا را حفظ کنیم. بدون شک کسی غیر از او هدایت بارسلونا را برعهده نخواهد گرفت. از جوردی رورا هم تشکر می‌کنم. او مثل یک قهرمان رفتار می‌کند و مسئولیت هدایت تیم را در غیاب تیتو بر عهده گرفته است. بازیکنان با بیماری ویلانووا متحمل ضربه روحی سنگینی شدند. با این حال برای اعتلای نام باشگاه از هیچ کوششی فرو گذار نشدند. باید از تمام آنها تشکر کنم.

او افزود: امیدوارم ویلانووا هرچه زودتر بهتر شود. او مراحل درمانی خود را دنبال می‌کند. چند وقت پیش او را دیدم که در شرایط روحی بسیار خوبی بود. او تمام ریز و درشت‌ تیم را زیر نظر دارد و با دستیارش رورا همه چیز را کنترل می‌کند. هم چنان که بازی‌های لیگا را بیش از گذشته دنبال می‌کند. تیتو انگیزه زیادی برای بازگشت دارد. امیدواریم که تا پایان ماه مارس به ما بپیوندد. بی‌صبرانه در انتظار دیدن او هستیم. اولویت ما در این فصل بهبودی ویلانوواست. اگر جام به دست آوریم، خیلی خوب خواهد بود و در صورت ناکامی بدشانس هستیم. سلامتی ویلانووا برای ما مهم‌تر از هر چیزی است. شکست ما به معنای تسلیم شدن نیست. با بازگشت ویلانووا روزهای خوب خواهد رسید. امیدوارم میلان را پشت سر بگذاریم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. می‌خواهم به هواداران این اطمینان را بدهم که این شرایط را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

در یکی، دو فصل اخیر همواره شایعه‌هایی درباره پیوستن نیمار به بارسلونا به گوش رسیده، با این حال هنوز این انتقال صورت نگرفته است. راسل اعتراف کرد که جذب نیمار در برنامه او قرار دارد: "بله. این درست است. می‌خواهیم نیمار را جذب و تیم را تقویت کنیم."

چندی پیش دنی‌ آلوس در گفت‌وگویی که با سایت فیفا داشت، اعلام کرد که نیمار به حضور در بارسلونا علاقمند است. این پدیده برزیلی در واکنش به این سخنان آلوس گفت: "چه اتفاقی می‌افتد وقتی بگویم مسی به سانتوس خواهد آمد؟ مسی هممانند آلوس دوست صمیمی من است. برای سخنان آلوس که مرا در کنار خود و مسی می‌بیند، احترام قائل هستم و از او تشکر می‌کنم اما در شرایط کنونی بازیکن سانتوس هستم و از حضور در این تیم خوشحالم."



برچسب ها: راسل ، ویلانووا
ارسال به دوستان