۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۱۱۴۱

پتر چک: دوست دارم مورینیو برگردد

مورینیو که بین سال های 2004 تا 2007 سرمربی چلسی بود، اکنون شرایط چندان مشخصی در رئال مادرید ندارد.
سایت گل- پتر چک، دروازه بان باتجربه چلسی، امیدوار است که ژوزه مورینیو برای دومین مقطع، هدایت این باشگاه لندنی را برعهده بگیرد.

مورینیو که بین سال های 2004 تا 2007 سرمربی چلسی بود، اکنون شرایط چندان مشخصی در رئال مادرید ندارد و بسیاری معتقدند اگر او نتواند با این تیم در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد، در تابستان آینده سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.

از سوی دیگر، رافا بنیتس، سرمربی موقت چلسی، نیز به تازگی اعلام کرد مطمئنا در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و در دیدار اخیر آبی ها در استفمورد بریج، بسیاری از هواداران شعارهایی در حمایت از بازگشت مورینیو سر دادند.

پتر چک هم در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر زیر نظر مورینیو کار کند، گفت:" ما موفقیت های خیلی خوبی با او داشتیم؛ چرا که نه؟ او مربی فوق العاده ای است. من دلیل شعارهای هواداران را درک می کنم. مورینیو دستاوردهای فوق العاده ای برای این باشگاه داشت و هواداران هم همان اندازه که او شایسته اش است، دوستش دارند."

گفته می شود چند نفر از بازیکنان چلسی که در اخراج مربیانی مانند اسکولاری و ویلاس بواس هم نقش داشتند، هفته گذشته با بنیتس هم مشاجره کردند اما پتر چک معتقد است بازیکنان تیم باید حق اظهارنظر داشته باشند و از رفت و آمد مربیان در این باشگاه هم حمایت کرد:" ما شیوه خودمان را داریم؛ باشگاه های دیگر هم شیوه خودشان را دارند. فکر می کنم روش ما هم جواب داده است. می توان در مورد موارد زیادی بحث کرد اما در عین حال، ما کم و بیش، به اندازه منچستریونایتد در این سال ها جام بردیم.

آنها یک مربی داشتند، ما 8 مربی و جام هایی که بردیم، به یک اندازه است. ما قهرمان چمپیونزلیگ شدیم و نکات مثبت زیادی در باشگاه ما وجود داشته است. آرسنال هم یک مربی داشته اما از آخرین باری که قهرمان شده اند، مدت زیادی می گذرد. نمی توان همیشه گفت که یک ناکامی به خاطر مربی بوده یا بازیکنان. نمی دانم اگر به آنها بگویید که ترجیح می دادند 10 مربی داشتند و 6 جام می بردند، چه جوابی می دادند.

ما به لطف صداقت و ذهنیت مثبت همه بازیکنان تیم، در همه این سال ها به موفقیت های زیادی رسیدیم. همه باید این امکان را داشته باشند که نظرشان را بیان کنند. اگر بازیکنان در رختکن تیم ناراحت باشند، ما به او کمک خواهیم کرد تا بار دیگر به بهترین شرایط برگردد. بسیار مهم است که سرمربی نظرات بازیکنان را بداند. اما تنها یک رئیس وجود دارد و آن هم سرمربی است.

باشگاه بنیتس را انتخاب کرد زیرا به دنبال بهتر کردن شرایط و رسیدن به اهدافی بود که از ابتدای فصل به دنبال آن بودیم. او اینجاست تا بهترین عملکرد را ارائه بدهد و به ما تا آنجایی که می تواند کمک کند.

ما به عنوان بازیکنان تیم هم باید عملکرد مشابهی داشته باشیم؛ برای پیروزی تلاش کنیم، سختکوش باشیم؛ به جلو پیش برویم تا به اهداف مان برسیم. ما اعضای باشگاه چلسی هستیم و باید با هم متحد باشیم؛ بازیکنان، هواداران ، سرمربی و کادر فنی؛ به این ترتیب می توانیم به اهداف مان برسیم."



برچسب ها: پتر چک ، مورینیو
ارسال به دوستان