۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۱۹۰۵
انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۱

واکنش ‌میرتاج‌الدینی ‌به ‌دلداری ‌احمدی‌نژاد به مادر چاوز (+عکس)

معاون قانون اساسی رییس جمهور که در هنگام دلداری احمدی نژاد به مادر چاوز در پشت سر وی قرار دارد چند بار با دست به پهلوی و شانه رییس جمهور می زند تا از این اقدام وی جلوگیری کند که موفق نمی شود.
آفتاب - رییس جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر هوگو چاوز مشغول به دلداری مادر هوگو بود که چندین بار با دست خود شانه های النا فریزا دوچاوز همسر هوگو دولوس ریس چاوز را فشرد که این امر با واکنش میرتاج الدینی مواجه شد.

محمود احمدی نژاد صبح پنجشنبه برای حضور در تشییع جنازه هوگو چاوز به کاراکاس رفت.

رییس جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر هوگو چاوز مشغول به دلداری مادر هوگو بود که با دست خود شانه های النا فریزا دوچاوز همسر هوگو دولوس ریس چاوز را فشرد که این امر با واکنش میرتاج الدینی مواجه شد.

معاون قانون اساسی رییس جمهور که در هنگام دلداری احمدی نژاد به مادر چاوز در پشت سر وی قرار دارد با دست به پهلوی و شانه رییس جمهور می زند تا از این اقدام وی جلوگیری کند که موفق نمی شود.



البته در تصاویر منتشر شده در برخی رسانه ها النا سر بر روی شانه احمدی نژاد گذاشته و دست وی را می فشارد.
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود