۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۲۲۹۴
انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۱

جلسه بعدی دادگاه کهریزک پس از تعطیلات نوروز

وی افزود: رئیس دادگاه با این عنوان که ممکن است بخواهند در راستای برخی تحقیقات، افرادی را به عنوان شاهد و مطلع احضار کنند، جلسه بعدی را به پس از تعطیلات عید موکول کرد.
فارس: وکیل یکی از متهمین گفت: با توجه به اینکه رئیس دادگاه اظهارداشت که ممکن است برای ادامه رسیدگی به پرونده و در راستای برخی تحقیقات بخواهند از شهود و مطلعین دعوت کنند جلسه بعدی دادگاه به بعد از تعطیلات عید موکول شد.

اصلانی وکیل حداد که یکی از متهمین پرونده کهریزک است اظهار داشت: جلسات اول به موضوع شکایت شکات پرداخت و در جلسه دوم سعید مرتضوی به صورت مبسوط لایحه دفاعی خود را ارائه کرد.

وی افزود: در جلسه امروز مرتضوی دفاعیات خود را تمام کرد و ریاست دادگاه اشکالاتی را که وی به دادگاه گرفته بود رد کرد.

اصلانی تصریح کرد: پس از این رئیس دادگاه از شکات خواست که اگر نقطه نظری نسبت به دفاعیات مرتضوی دارند بیان کنند و سپس با فرا رسیدن وقت اذان دادگاه به جلسه بعدی موکول شد.

وی افزود: رئیس دادگاه با این عنوان که ممکن است بخواهند در راستای برخی تحقیقات، افرادی را به عنوان شاهد و مطلع احضار کنند، جلسه بعدی را به پس از تعطیلات عید موکول کرد.

وی در خصوص عدم حضور موکل خود در دادگاه گفت: وی به واسطه برخی محدودیت‌ها حضور نداشته اما اگر لازم باشد در جلسه بعدی حاضر می‌شود.

اصلانی روند دادگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اساساً بحثی بعنوان اینکه واقعیات مطرح نمی‌شود و چون دادگاه غیرعلنی است خیلی از حقایق گفته نمی‌شود وجود ندارد، خوشبختانه دادگاه به بهترین شکل ممکن برگذار شده و هیچ محدودیتی در بیان موضوعات نیست.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود