۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۲۲۹۴
انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۱

جلسه بعدی دادگاه کهریزک پس از تعطیلات نوروز

وی افزود: رئیس دادگاه با این عنوان که ممکن است بخواهند در راستای برخی تحقیقات، افرادی را به عنوان شاهد و مطلع احضار کنند، جلسه بعدی را به پس از تعطیلات عید موکول کرد.
فارس: وکیل یکی از متهمین گفت: با توجه به اینکه رئیس دادگاه اظهارداشت که ممکن است برای ادامه رسیدگی به پرونده و در راستای برخی تحقیقات بخواهند از شهود و مطلعین دعوت کنند جلسه بعدی دادگاه به بعد از تعطیلات عید موکول شد.

اصلانی وکیل حداد که یکی از متهمین پرونده کهریزک است اظهار داشت: جلسات اول به موضوع شکایت شکات پرداخت و در جلسه دوم سعید مرتضوی به صورت مبسوط لایحه دفاعی خود را ارائه کرد.

وی افزود: در جلسه امروز مرتضوی دفاعیات خود را تمام کرد و ریاست دادگاه اشکالاتی را که وی به دادگاه گرفته بود رد کرد.

اصلانی تصریح کرد: پس از این رئیس دادگاه از شکات خواست که اگر نقطه نظری نسبت به دفاعیات مرتضوی دارند بیان کنند و سپس با فرا رسیدن وقت اذان دادگاه به جلسه بعدی موکول شد.

وی افزود: رئیس دادگاه با این عنوان که ممکن است بخواهند در راستای برخی تحقیقات، افرادی را به عنوان شاهد و مطلع احضار کنند، جلسه بعدی را به پس از تعطیلات عید موکول کرد.

وی در خصوص عدم حضور موکل خود در دادگاه گفت: وی به واسطه برخی محدودیت‌ها حضور نداشته اما اگر لازم باشد در جلسه بعدی حاضر می‌شود.

اصلانی روند دادگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اساساً بحثی بعنوان اینکه واقعیات مطرح نمی‌شود و چون دادگاه غیرعلنی است خیلی از حقایق گفته نمی‌شود وجود ندارد، خوشبختانه دادگاه به بهترین شکل ممکن برگذار شده و هیچ محدودیتی در بیان موضوعات نیست.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی