۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۲۹۱۵

خوشحالی ستاره‌های گالاتاسرای

دیدیه دروگبا و وزلی اسنایدر تیم‌شان را شایسته صعود به مرحله یک چهارم نهایی دانستند.
ایسنا - بیشتر کارشناسان انتظار صعود شالکه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتند ولی شاگردان فاتح تریم همه پیش‌بینی‌ها را نقش‌برآب و با پیروزی سه بر دو در ورزشگاه خانگی شالکه جواز صعود را کسب کردند.

دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل‌عاجی گالاتاسرای که به تازگی به این تیم ترکیه‌ای پیوسته است، از صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال بود:‌ "در بازی رفت بسیار ناامید کننده ظاهر شدیم. می‌توانستیم در آن دیدار به پیروزی برسیم اما این گونه نشد. با شکست شالکه در آلمان دست به کار بزرگی زدیم. این نتیجه‌ امیدوارکننده است."

مهاجم 35 ساله گالاتاسرای افزود: "باید بلندپرواز باشیم. رویایم این است که بار دیگر جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرم. با چلسی سال گذشته این افتخار را به دست آوردم اما کافی نیست. امیدوارم دوباره این افتخار را به دست آورم. هنوز فاصله زیادی با رسیدن به جام داریم. باید تلاش کنیم."

ستاره سابق چلسی درباره این سوال که آیا دوست دارد، تیمش در مرحله بعد با پاری‌سن‌ژرمن رویارویی کند، گفت: "چرا که نه. بازی سرنوشت‌سازی خواهد شد و برای من به خاطر حضورم در مارسی انتقامی هم خواهد بود."

وزلی اسنایدر، دیگر ستاره گالاتاسرای که به تازگی از اینتر به این تیم پیوست، پس از پیروزی تیمش در آلمان گفت: "شایسته پیروزی و صعود بودیم. در نیمه دوم اشتباه‌های زیادی داشتیم و به بازی رو به عقب روی آوردیم. شالکه کار را بر ما سخت کرده بود اما خوشبختانه این تیم گالاتاسرای بود که به دور بعد صعود کرد."

او افزود: "به دنبال زدن گل سوم بودیم اما نتوانستیم زود به آن برسیم. در حالی که شالکه فشار می‌آورد، گل سوم را به ثمر رساندیم. شالکه بازی زیبایی را به نمایش گذاشت ولی ما با روحیه تیمی بالا به پیروزی رسیدیم. شایسته این نتیجه‌ بودیم."



ارسال به دوستان