۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۹-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۳۵۸۹
انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۹-۱۲-۱۳۹۱

برخورد مرگبار کامیون با 4 عابر

فارس: رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 4 عابر بر اثر برخورد با کامیون در آزادراه زنجان-تبریز خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا گفت: در ساعت 3:00 بامداد روز گذشته در کیلومتر 80 آزادراه زنجان-تبریز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با 4 نفر عابر که راننده و 3 نفر از مسافرین یک‌ دستگاه اتوبوس بنز که به علت نقص فنی مابین باند 1 و شانه خاکی آزادراه متوقف بوده است هر 4 نفر کشته شدند.

وی در ادامه افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را نقض ماده 4 قانون ایمنی راه و راه آهن توقف غیر مجاز در سطح آزادراه از جانب راننده اتوبوس بنز اعلام شد.

برچسب ها: کامیون ، تصادف ، عابر ، پلیس راه
ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟